****** Co nechceš, aby jiní dělali tobě, nedělej Ty jim.******

Pokud přicházíš na tento svět s vědomím, že jsi milován, a odcházíš se stejným pocitem, vše, co bylo mezi tím, se dá překousnout.

čtvrtek 5. srpna 2021

Přečetla jsem

Odpoledne jsem dočetla napínavou knížku - Shari Lapena - Její konec
 

Četla jsem recenze na ni. Vesměs byly negativní. Čitatelé od knihy očekávali víc, než jim dala.
Mě se kniha líbila. Děj byl napínavý od začátku do konce. Šlo o manželský pár, který se stal obětí vydírání. Víc prozrazovat nebudu.
Večer jsem se těšila do postele, abych mohla pokračovat ve čtení. Dnes už jsem měla jen pár stránek, tak jsem četla i odpoledne. Počasí je na čtení jak dělané. Skoro pořád prší.
Za sebe mohu knihu doporučit. Pokud jste od spisovatelky přečetli víc než jednu knihu, možná budete také zklamaní. Já nebyla.

Anotace vydavatele:
Začalo to šokujícím obviněním...ale kde je pravda?
Stephanie a Patrick jsou novomanželé, kterým se právě narodila dvojčata. I když je Stephanie vyčerpaná z nedostatku spánku a staráním se o miminka, je si jistá jednou věcí - má vše, po čem kdy toužila.
Potom se ale objeví žena z Patrickovy minulosti a na povrch vyplují tajemstv
í o něm a jeho první manželce. Její smrt byla přeci nehoda - nebo byla zavražděna?
Patrick tvrdí, že je nevinný, a tohle všechno jsou jen pouhé plytké pomluvy. Ale říká pravdu? Neudělala Stephanie osudovou chybu?
 

 

2 komentáře:

  1. Jarmilko, díky za tip, detektivky a thrillery mám ráda. Poptám se v knihovně 😉

    OdpovědětVymazat
  2. Jarmilko, také děkuji za typ. Podobný žánr je mým oblíbeným. Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat

Výstava v Chotěboři

Výstava Emmy Srncové   Minulý týden jsem měla příležitost navštívit výstavu Emmy Srncové v Knihovně Ignáta Herrmanna v Chotěboři. K vidění b...