****** Co nechceš, aby jiní dělali tobě, nedělej Ty jim.******

Pokud přicházíš na tento svět s vědomím, že jsi milován, a odcházíš se stejným pocitem, vše, co bylo mezi tím, se dá překousnout.

sobota 28. května 2022

Ještě jednou květnová zahrádka

Při minulé obchůzce jsem zapomněla vyfotit kosatec. Rododendron teprve rozkvétal.
Bohužel kosatec mám jen jedné barvy. Kdysi jsem měla tmavě fialové, ty se mi líbily nejvíc. Měla jsem i jiné barvy. Časem někam zmizely. Stejně už bych neměla dost místa. Jsem ráda i za tuto variantu.
 


 Je to krása!




5 komentářů:

  1. U nás na zahradě zmizely fialové kosatce, mám jenom pár žlutých. Přeji pěkný víkend 😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Žluté jsem také měla, rovněž zmizely.
      Přeji též hezký víkend. ☺

      Vymazat
  2. Krásně zbarvený kosatec. Fialová je dobrá!!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Kosatce mám ráda, na zahrádce mám kosatec světlemodrý, měla ho už moje babička, takže ho množíme cca 70 let. Podělila jsem dceru a ta další kamarádky. Dostala jsem loni žlutý kosatec a letos kvete. Pěkný nový týden!

    OdpovědětVymazat

Výstava v Chotěboři

Výstava Emmy Srncové   Minulý týden jsem měla příležitost navštívit výstavu Emmy Srncové v Knihovně Ignáta Herrmanna v Chotěboři. K vidění b...