****** Co nechceš, aby jiní dělali tobě, nedělej Ty jim.******

Pokud přicházíš na tento svět s vědomím, že jsi milován, a odcházíš se stejným pocitem, vše, co bylo mezi tím, se dá překousnout.

úterý 7. června 2022

Jeden z nás

Právě jsem dočetla další thriller autorky Shari Lapeny - Jeden z nás.
Jako všechny její knížky, které jsem od ní četla, byl děj opět napínavý až do konce. Na konci mě čekalo, a nejen mě, velké překvapení. Kdo je vrah, bylo dlouho nejasné.
Kniha se čte takřka jedním dechem.
 

Anotace distributora:
Nový strhující psychothriller z pera bestselleristky Shari Lapeny, mistryně nečekaných zvratů.
Udržet tajemství mezi sousedy, kde každý každého zná, může být těžké. Vražedně těžké... Ovzduší na poklidném newyorském předměstí, kde jsou k sobě všichni milí a vstřícní, rozvíří anonymní dopis zanecha
ný v jednom z domů. „Omlouvám se. Můj syn se k vám nedávno vloupal. A nejen k vám.“ Čí je to syn? A co mohl odhalit? Dohady a podezření na sebe nenechají dlouho čekat. Pak je však jedna z místních žen nalezena mrtvá – a tento objev strhne lavinu napětí. Kdo ji zabil? Kdo ví víc, než říká? A mohl to být opravdu jeden z nás?
 
Už mám doma další knihu autorky, která právě vyšla - Nepříliš šťastná rodina. Moc se na ní těším. 



5 komentářů:

  1. Stydím se ☺Bývala jsem velký "knihomol",ale teď už jsem opravdu móóóc dlouho nic nečetla.
    Přeji Ti krásný sluníčkový den,Jarmilko ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, nemáš se zač stydět. Nejsi v tom sama. Tuhle knížku jsem četla po hodně dlouhé době. Nějak nebyla nálada.
      Přeji Ti také krásný den. ☺

      Vymazat
  2. Zrovna dnes prší a má tak celkově být takto po celý den,to je dobrá chvilka na knihu. Jarmilko, znacím si název knih.

    OdpovědětVymazat
  3. Četla jsem a líbila se mi !
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Jarmilko, už si také píšu a při návštěvě knihovny se poptám. Díky za tip, zdravím 😄

    OdpovědětVymazat

Výstava v Chotěboři

Výstava Emmy Srncové   Minulý týden jsem měla příležitost navštívit výstavu Emmy Srncové v Knihovně Ignáta Herrmanna v Chotěboři. K vidění b...