****** Co nechceš, aby jiní dělali tobě, nedělej Ty jim.******

Pokud přicházíš na tento svět s vědomím, že jsi milován, a odcházíš se stejným pocitem, vše, co bylo mezi tím, se dá překousnout.

pondělí 27. února 2023

Nachlazení a koupele


Nachlazení a koupele
 
Proti nachlazení, když nohy byly dlouho v promočené obuvi, při promoknutí nebo prochladnutí apod., zabírá horká koupel nohou: 2 hrsti květu černého bezu přelijte 2 až 3 l vroucí vody, nechte zchladnout na 40°C, sceďte a vlijte do 10 l teplé vody.
Do lázně ponořte nohy. Lázeň má trvat 15 minut, dolévejte horkou vodou.
Současně popíjejte čaj z květu černého bezu.


Zdroj: Renata Raduševa Herber
Obrázek: internet

6 komentářů:

  1. Jarmilko, další dobrá rada, která se může hodit. 👍👍
    Měj hezké dny.

    OdpovědětVymazat
  2. Alenko, máš pravdu. Ale takové rady přicházejí pro mne dost pozdě. Kdybych to věděla, když jsem to potřebovala, bylo by možné předejít např. zánětu močového ústrojí. Teď už si dávám pozor.
    Přeji hezké dny. ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Jarmilko,čaj z květu černého bezu je můj favorit.Jakmile zakašlu-už si ho běžím připravit.
    Přeji Ti krásné dny☺ Eva H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, také jsem na čaj z květů černého bezu nedala dopustit. Kromě loňské podzimní chřipky nejsem nemocná. To byl ošklivý moribundus.
      Pokud se potřebuju zbavit kašle, vařím si medvědí mléko. Pomáhá, ale je návykové. :D

      Vymazat
  4. Jarmilko, díky za rady. Já jsem si vloni nasbírala a nasušila fůru bylinek, ale moc je nevyužívám. Od loňska se držím. Kolem mne to celou zimu kašle a smrká, mně se tyto nemoci vyhýbají. Snad to nezakřiknu. Opatruj se Hela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, nemáš zač. Opatruj se, ať Ti zdraví slouží. ☺

      Vymazat

Výstava v Chotěboři

Výstava Emmy Srncové   Minulý týden jsem měla příležitost navštívit výstavu Emmy Srncové v Knihovně Ignáta Herrmanna v Chotěboři. K vidění b...