****** Co nechceš, aby jiní dělali tobě, nedělej Ty jim.******

Pokud přicházíš na tento svět s vědomím, že jsi milován, a odcházíš se stejným pocitem, vše, co bylo mezi tím, se dá překousnout.

pondělí 27. března 2023

Chřipka a imunita


Chřipka a imunita

Pro zvýšení imunity v období nákaz od podzimu do pozdního jara neopomínejte zvýšit přísun vitamínu C, např. šípkovým čajem nebo rakytníkovým sirupem.
Pravidelné procházky za každého počasí posilují imunitní systém, a stáváte se tak odolnější i vůči chřipce.
Otužování je největší prevence jakéhokoliv nachlazení, chřipky a zánětů.
Pravidelným otužováním silně povzbuzujete imunitní systém. 


Zdroj: Renata Raduševa Herber
Obrázek: internet

8 komentářů:

  1. Procházky za každého počasí jsou pro mne problém či jsem v důchodu. Ale manžel chodí opravdu pravidelně. Měla bych se ukáznit a chodit také. Jarmilko přeji ti hezké jarní dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U mě je problém s procházkami - nebaví mě to samotnou. Navíc mám i fyzické problémy.
      Také přeji hezké jarní dny. I když trochu mrazivé.

      Vymazat
  2. Jarmilko, já chodila na pravidelně procházky po hnusném covidu, tedy procházky... já obešla blok a byla jsem ráda. A pak jsem od té pravidelnosti odstoupila.
    Dnes mám v nohách asi 4 km, kdy jsem chodila nejprve po Vinohradech a posléze po Nuslích, kvůli opravě foťáku. Moc zdravé to nebylo, v provozovnách bylo horko, tam jsem se zpotila a venku fučel hnusný ledový vítr a občas sněžilo. Už aby se to počasí umoudřilo.
    Měj hezké jarní dny. 🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, s rozdíly teplot mám také problémy. V obchodech se potím a pak vypadnu na větrné počasí.
      U nás napadlo asi 5 cm sněhu, ale nevydržel.
      Také přeji hezké jarní dny. ☼

      Vymazat
    2. Jarmilko,zdravím a přeji pohodové dny. Prochazky mám omezené jednak počasím,co se nyní děje venku,to mě neláká. Jsem po výměně kolenního kloubu a celý únor až do poloviny března jsem byla v lázních
      Počasí obdobné bylo i tam
      Čeká mě je ještě výměna druhého kolenního kloubu a pak ty procházky už nebudou bolestivé. Imunitu posilujeme krom krátkých procházek strouhaným zázvorem naloženým v medu a citrónové šťávě.

      Vymazat
  3. Marti, držím palce, aby výměna druhého kolena dopadla na výbornou a mohla jsi zase chodit na výšlapy.
    Také mě současné počasí neláká ven. Snad bude brzy lépe.
    Přeji pohodové sváteční dny. ☺

    OdpovědětVymazat
  4. Jarmilko, procházky dělám denně alespoň 5 km, z důvodu snižování cukru v těle, mám cukrovku a to pomáhá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lotty, to jsi dobrá. Neušla bych to ani za zlaté prase. :D

      Vymazat

Výstava v Chotěboři

Výstava Emmy Srncové   Minulý týden jsem měla příležitost navštívit výstavu Emmy Srncové v Knihovně Ignáta Herrmanna v Chotěboři. K vidění b...