****** Co nechceš, aby jiní dělali tobě, nedělej Ty jim.******

Pokud přicházíš na tento svět s vědomím, že jsi milován, a odcházíš se stejným pocitem, vše, co bylo mezi tím, se dá překousnout.

pondělí 24. července 2023

Nadměrné pocení rukou


Nadměrné pocení rukou
 
Spařte 20 g sušené šalvěje lékařské vroucí vodou, nechte 10 minut vyluhovat asceďte.
Jakmile je nálev příjemně teplý, namáčejte v nálevu ruce asi 20 minut. Provádějte 3x týdně.
Šalvějovou lázeň můžete kombinovat s kozlíkovou tinkturou, kterou užíváte vnitřně.
 

Zdroj: Renata Raduševa Herber
Foto: internet

4 komentáře:

  1. Tento problém jsem nikdy neměla.Já mám opačný problém-ledové ruce,až se každý lekne.
    Jarmilko,přeji Ti krásný víkend ☺ Eva H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, také nemám tento problém. Mě se potí tělo a hlavně lýtka. Už to trvá dlouho a leze mi to na nervy.
      Přeji hezký nový týden. ☺

      Vymazat
  2. Jarmila, tenhle problém mívám a je to hodně nepříjemný pocit, myslím, že je to i záležitost nervového původu. Jinak s pocením problémy nemám. Přeji pěkné dny a moc zdravím 😉

    OdpovědětVymazat

Výstava v Chotěboři

Výstava Emmy Srncové   Minulý týden jsem měla příležitost navštívit výstavu Emmy Srncové v Knihovně Ignáta Herrmanna v Chotěboři. K vidění b...