****** Co nechceš, aby jiní dělali tobě, nedělej Ty jim.******

Pokud přicházíš na tento svět s vědomím, že jsi milován, a odcházíš se stejným pocitem, vše, co bylo mezi tím, se dá překousnout.

neděle 25. října 2020

Podzim maluje

Líbí se mi, jak se na podzim začínají vybarvovat některé keře a květiny.
Nikdy nezklame oranžová azalka.
Pak se mi líbí kontrast žlutých lístků korunatky a šedé barvy karafiátů.
Ještě jsem vyfotila dokvétající červenou podzimní astru. Ta nás vítá u vstupní branky.
Zatím nemám čas vyrazit do přírody, podívat se na stromy. Mám práci na zahrádce nebo prší.
Musím si tedy vystačit se zahrádkou.
 



 
 

8 komentářů:

Výstava v Chotěboři

Výstava Emmy Srncové   Minulý týden jsem měla příležitost navštívit výstavu Emmy Srncové v Knihovně Ignáta Herrmanna v Chotěboři. K vidění b...