****** Co nechceš, aby jiní dělali tobě, nedělej Ty jim.******

Pokud přicházíš na tento svět s vědomím, že jsi milován, a odcházíš se stejným pocitem, vše, co bylo mezi tím, se dá překousnout.

sobota 24. října 2020

Co nového u Klimše

V pátek, při návratu od lékaře, jsem zkontrolovala postup prací u Klimše. Byla jsem mile překvapená.
Nová ulice je vyasfaltovaná, je založeno na nový chodník i novou autobusovou zastávku. Budu to nyní mít blíž.
Pořád se pilně pracuje. Do zimy bude vše určitě hotové a předané. Pak se může začít na parcelách stavět.
Jsem zvědavá, jestli se pozemek zaplní stavebníky.
Teď pár snímků ze staveniště.



Nový chodník se rýsuje.

 
 

 
Nová zastávka autobusu.


V pozadí (za modrými květinami, vlevo) je vidět hotový sběrač vody.




6 komentářů:

  1. Jarmilko, již jsem zde napsala dva komentáře a ne a ne se zveřejnit.

    OdpovědětVymazat
  2. Hurá, je zde a nyní k článku.
    Věřím tomu, že se pozemky brzy prodají a začnou se stavět rodinné fotky, pro tebe je pozitivum blíže zastávka.☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, jsem na to dost zvědavá, jestli se území brzy zaplní domky. Moc tomu nevěřím.
      Proč se Ti nezveřejňovaly komentáře, netuším.
      Přeji hezkou neděli. ☺

      Vymazat
  3. Také jsdem tu včera večer napsala komentář, ale nešlo to zveřejnit. No, co nadělám... Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, netuším, čím to je. Komentáře nejsou zakázané.

      Vymazat
  4. Teď se mi to málem stalo také. :-(

    OdpovědětVymazat

Výstava v Chotěboři

Výstava Emmy Srncové   Minulý týden jsem měla příležitost navštívit výstavu Emmy Srncové v Knihovně Ignáta Herrmanna v Chotěboři. K vidění b...