****** Co nechceš, aby jiní dělali tobě, nedělej Ty jim.******

Pokud přicházíš na tento svět s vědomím, že jsi milován, a odcházíš se stejným pocitem, vše, co bylo mezi tím, se dá překousnout.

čtvrtek 15. října 2020

Podzim na zahrádce

Na zahrádce jsem ostříhala odkvetlé kytky a ostatní zazimovala. Už kvetou jen červené podzimní astry, ale ty jsem zapomněla vyfotit. Nyní už budou po deštích odkvetlé.
Velkou radost mi dělá růžová chryzantéma, kterou mám od loňska. Ještě pokvete žlutá, ale chtělo by to trochu tepla.
 


  Je plná poupat.

16 komentářů:

  1. Nádherně Ti kvete ještě zahrádka ☺
    Jarmilko,přeji Tobě i rodině krásný víkend ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, už toho moc nekvete. Bohužel. Musíme vydržet do jara.
      Také Ti přeji krásný víkend. ☺

      Vymazat
  2. Teď mají zahrádkáři práci se zazimováním. Chryzantémy máš krásné, hezká barva. Já je kupuji na hřbitov v květináči. Vždy i jednu hodně velkou, jsou samý květ. Hanka ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, ta barva se mi moc líbí. Kupuji si chryzantémy do truhlíku. Udělám si podzimní aranžmá s vřesy a listopadkou. Mám to v zimní zahradě celou zimu.
      Děkuji za pochvalu. ☺

      Vymazat
  3. Ta se opravdu podařila. Pěkně pro radost.

    OdpovědětVymazat
  4. Jarmilko je krásná! Mě kvete růžová, vínová a žlutá je teprve v poupatech, letos se jim vůbec nechce vykvést tak snad ještě nepřijdou mrazy a stihnou to. Přeji ti pohodové podzimní dny :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vlasti, děkuji za pochvalu. Mám doma ještě malou žlutou. Tu dám do truhlíku.
      I Tobě přeji krásné podzimní dny. ☺

      Vymazat
  5. Jarmilko, krásně ti to kvete. 🌸👍🌸

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, děkuji za pochvalu.
      Přeji Ti krásný víkend. ☺

      Vymazat
  6. Jarmilko, chryzantény mám v oblibě, je nádherné barvy.☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, poslední dobou je mám ráda. Většinou už jsou jediné, co kvetou v tomto čase.

      Vymazat
  7. Pane jo, ta kvete opravdu nádherně. Dříve to byly hlavně hřbitovní květiny, teď se dočkaly uznání ☺

    OdpovědětVymazat
  8. Máme také takovou. Ve skleníku jsem měla léta žlutou a kvetla kolem Vánoc. Jednou ji obšťastnil péčí můj manžel a bylo ní.😢
    Přeji pohodový sobotní večer.😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Emi, to je mi líto, že jsi o ni přišla.
      Přeji hezké podzimní dny. ☺

      Vymazat

Výstava v Chotěboři

Výstava Emmy Srncové   Minulý týden jsem měla příležitost navštívit výstavu Emmy Srncové v Knihovně Ignáta Herrmanna v Chotěboři. K vidění b...