****** Co nechceš, aby jiní dělali tobě, nedělej Ty jim.******

Pokud přicházíš na tento svět s vědomím, že jsi milován, a odcházíš se stejným pocitem, vše, co bylo mezi tím, se dá překousnout.

pátek 30. října 2020

Podzimní zahrádka

Ve středu jsem dokončila práce na zahrádce. Zbývá mi jen dosypat zeminu mezi rostliny a přikrýt ty choulostivější chvojím.
Chtěla jsem vyfotit můj milovaný jinan, ale nepodařilo se. Sluníčko totiž vysvitlo jen na chvilinku a já to nestihla. 
On jinan na sluníčku krásně září svými listy. 
Musím se tedy spokojit s fotkami z 26.10. Sluníčko se také schovávalo, ale podařil se mi detail větvičky s jasně žlutými listy.
Listy už jsou dnes, bohužel, z poloviny na zemi.
 

Co nadělám, blíží se listopad. Měsíc se jmenuje případně, padá listí o 106.
Nezbývá než se s tím smířit a těšit se na jaro, kdy se všechno zazelená, bude víc světla a kvetoucích rostlin.








 
Tyto chryzantémky začínají teprve kvést.


Růžová stále kvete.

4 komentáře:

  1. Nuž čo narobíme, jeseň je tu a zima pred dverami. Už aby bola zas jar a všetko nám vonku na záhradkách začalo ožívať! 🌞 Len tá hnusná korona by mohla už skapať ...👎

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S koronou máš pravdu, ale asi to jen tak brzy nebude.
      Moc se těším na jaro. ☺

      Vymazat
  2. Jarmilko, nedá se nic dělat, podzim je tu a místy ve své náramné parádě s barevnou paletou. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, na podzimu mám ráda jen barvy. Jinak to za nic nestojí, jen tma a špatné počasí.

      Vymazat

Výstava v Chotěboři

Výstava Emmy Srncové   Minulý týden jsem měla příležitost navštívit výstavu Emmy Srncové v Knihovně Ignáta Herrmanna v Chotěboři. K vidění b...