****** Co nechceš, aby jiní dělali tobě, nedělej Ty jim.******

Pokud přicházíš na tento svět s vědomím, že jsi milován, a odcházíš se stejným pocitem, vše, co bylo mezi tím, se dá překousnout.

neděle 15. listopadu 2020

Podzimní truhlíky

Každý rok na podzim osazuji truhlíky. Mám oblíbené vřesy, chryzantémy, drátovce a letos jsem přibrala libavky.
Tentokrát mi výsadba trochu trvala. Nebyla nálada a hlavně čas.
Možná si řeknete, že jsou truhlíky chudé, že by to chtělo nějakou dekoraci. Mám okrasné dýně, ale nerada bych, aby ležely na vlhkém substrátu. Proto jsem je položila vedle truhlíků.
A také nemám ráda příliš přezdobené truhlíky.
 

 


Ještě přidám snímek mého milovaného jinanu. Před 14 dny byl takto zářivě žlutý, dnes už je bez listí.
Také zbarvené listy psího vína jsou minulostí.
 
 
Škoda, že nesvítilo sluníčko, to žluté listy zvlášť zářily.
 
 



8 komentářů:

  1. Truhlíky máš krásně nazdobené. Já to dělám podobně, jen místo kvetoucích kytek zdobím truhlíky větvičkami různých jehličnanů, barevným listím, mahonkou a větvičkami ozdobných keřů. A "dýněčky" také dávám na parapet vedle truhlíků.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, truhlíky s větvičkami keřů jsem dělala vloni (možná předloni) jako vánoční.
      Moc děkuji za pochvalu. ☺

      Vymazat
  2. Každé okno je vždy krajšie ak ho zdobí takto alebo podobne vyzdobený hrantík/truhlík. Je jedno či je to na jeseň alebo po celý rok. Ja mám podobný jesenný postavený zatiaľ iba na jednom okne, na to druhé okno sa ešte len chystám. 🌞

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Truhlíky mám v zimní zahradě, abych na ně viděla z obýváku. Jsem sobec, mám je jen pro sebe.
      Okna máme vysoko a ne do ulice, tam by truhlíky neměly význam. Byly by vidět jen ze zahrádky a zespoda.

      Vymazat
  3. To je krásné! Takové úžasné truhlíky. :) Já si dala na jařd do truhlíků karafiátky a ty mi až doteď dělaly radost. Ale upřímně, vysadit něco takhle z podzima mě nenapadlo. Děkuij za inspiraci. :)

    Listy snů I Listy pohybu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andělko, rádo se stalo. Děkuji moc za pochvalu.
      Truhlíky si takto vysazuji přes tři roky. Miluju vřesy a mám je ráda v dohledu. Tady rostou v jednom lese, ale je to daleko a do kopce. Tam bych za nimi nedolezla.
      Pak mám také ráda chryzantémy. Zvlášť žluté. Ty prozáří šedivé dny.

      Vymazat
  4. Jarmilko, truhlíky se ti povedly.👏 Taky nemám ráda příliš přeplácané dekorace.
    Přeji ti příjemnou neděličku.🌞

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Emi, děkuji za pochvalu. ☺
      Přeji krásný adventní čas.

      Vymazat

Výstava v Chotěboři

Výstava Emmy Srncové   Minulý týden jsem měla příležitost navštívit výstavu Emmy Srncové v Knihovně Ignáta Herrmanna v Chotěboři. K vidění b...