****** Co nechceš, aby jiní dělali tobě, nedělej Ty jim.******

Pokud přicházíš na tento svět s vědomím, že jsi milován, a odcházíš se stejným pocitem, vše, co bylo mezi tím, se dá překousnout.

pátek 30. července 2021

Ještě něco ze zahrádky

Kvete juka, mateřídouška, levandule, třapatka, oměj, hortenzie a začínají floxy. Rozkvetla i denivka s krásnou barvou.
Květiny se po krupobití vzpamatovaly, jen na fíkovnících je to dosud vidět. Nicméně pěkně rostou. Jarní přesazení z květináčů zvládly dobře.
Je to hezký pohled. 
Obrázky jsem dala do koláží, aby nezabraly moc místa v článku. Pojďtě se projít!







4 komentáře:

  1. Jarmilko, moc pěkná podívaná , kytičky jsou nádherné. Letos mi hortenzie nekvetou, no teda jen jeden květ. Snad až příští rok.
    Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, děkuji za pochvalu. Hortenzie letos kvetou víc jak vloni. Vloni na jaře trochu omrzly.
      Měj se sluníčkově. ☺

      Vymazat
  2. To je bohatě kvetoucí zahrada. Juku mám ráda, ale nemám ji, jen hortenzii bohatě kvetoucí. Mým oblíbencem jsou floxy, to byly květiny našich babiček.
    Ráda jsem se podívala. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, děkuji za pochvalu. Dřív jsem měla floxy ve více barvách. Když došlo na zmenšování zahrádky, přišla jsem o ně. Nemůžu mít na zahrádce vše, co se mi líbí. Zahrádka není nafukovací a také bych už neměla síly na její udržování.
      Měj se hezky. ☺

      Vymazat

Výstava v Chotěboři

Výstava Emmy Srncové   Minulý týden jsem měla příležitost navštívit výstavu Emmy Srncové v Knihovně Ignáta Herrmanna v Chotěboři. K vidění b...