****** Co nechceš, aby jiní dělali tobě, nedělej Ty jim.******

Pokud přicházíš na tento svět s vědomím, že jsi milován, a odcházíš se stejným pocitem, vše, co bylo mezi tím, se dá překousnout.

úterý 27. července 2021

Zahrádka v červenci

Nejvíce květů přinesl květen a červen. Tento měsíc je chudší, ale i tak mi zahrádka dělá velkou radost. Už o hodně menší radost mi dělají slimáci. Ožerou, co mohou. Ne, že by si pochutnali na mladém jetelíčku, oni musí sežrat moje kytičky. Grrrr!
Obrázky kytiček jsem sestavila do koláží, abych nezabrala moc místa. Fotila jsem 8.7. a pak s odstupem jednoho týdne.
Juka bohužel pomalu odkvétá. Také odkvetly stračky a denivky.








8 komentářů:

  1. Zaujaly mě ty modré květiny, těch nebývá moc a pak juka - nedávno jsem ji fotila na hřbitově, ale už odkvétala.
    Přeji pěkné letní dny. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, modré květiny jsou stračky (Delphinum). Mají ještě další barevnou variantu - bílé, červené (spíš do fialova). Mám je moc ráda. Další barvy už by se mi na zahrádku nevešly. :D
      Kdysi jsem měla větší plochy záhonků a hodně květin. Jenže nyní už bych vše nezvládla. Na plení mám toho až až. Síly docházejí.

      Vymazat
  2. Jarmilko, krásně Ti to na zahradě kvete. Děkuji za provedení po Tvé zahradě :-))

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkné kytičky.
    Přeji krásný den ☺

    OdpovědětVymazat
  4. I u nás na zahradě právě kvetou juky, každoročně se z nich těším. Měj se krásně, zdravím 🌼

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, juky jsou dekorativní, když kvetou. Jen by mohly vydržet trochu déle.
      Měj se hezky. ☺

      Vymazat

Výstava v Chotěboři

Výstava Emmy Srncové   Minulý týden jsem měla příležitost navštívit výstavu Emmy Srncové v Knihovně Ignáta Herrmanna v Chotěboři. K vidění b...