****** Co nechceš, aby jiní dělali tobě, nedělej Ty jim.******

Pokud přicházíš na tento svět s vědomím, že jsi milován, a odcházíš se stejným pocitem, vše, co bylo mezi tím, se dá překousnout.

neděle 31. října 2021

Co týden dal...

Jsem v poslední době nějak v kalupu, nemám čas upravit fotky, popsat jednotlivé události, tak to vezmu jedním vrzem. :))
V sobotu 23.10. slavil nejmladší pravnuk 2. narozeniny a pravnučka svátek. Sešla se užší rodina. 
Oslavenec dostal krásný dort. Oba pak moc pěkné dárky. Chvíli se o ně navzájem prali, ale pak se každý věnoval svému.

Poslední dny jsou slunečné, teplé a příjemné. Práci na zahrádce mám hotovou, tak jsem v úterý vyrazila na procházku. Kochala jsem se barvami  přírody. Listy na stromech se zbarvují podle odrůdy. Nejkrásnější jsou javory.
U místního hřiště rostou javory, které se každý rok úžasně vybarví. Špatně se fotí, protože krásu kazí kontejnery na materiál. Nejde je vynechat. Jsou vidět ze všech stran. Dříve tam nebyly.
 

Před dvěma lety jsem zkoušela z listů javorů umotat růžičky. Nejsem moc šivná, ale povedly se. Ani nevím, jetli jsem je vyfotila.
Užívám si "babího léta". Jen to kazí hrozný vichr v posledních dnech.
V sobotu mě málem odnesl, když jsem šla na promítání filmu.
Teď už bude chvíli klid. Absolvovala jsem všechny kontroly u lékařů, kadeřnici a pod.




 




2 komentáře:

  1. Slavit je potřeba, dokud to jde. Já jdu ale dneska ve 14 hodin k zubaři a mám trému. Toho nového zubaře ještě tak neznám, nevím, co od něho mohu očekávat. Ten barevný podzim pomalu asi končí. už se ochladilo a prší. Mlha, kam se podívám. Jarmilko, odpočívej M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, doufám, že Ti to u zubaře dopadlo dobře. Také mám nového zubaře a jsem z něj trochu vedle.
      Slavím s rodinou každou příležitost, i když mě to někdy zmáhá. Ale nevím, jak dlouho je ještě uvidím, tak nechci nic propást.
      Maruško, přeji hezkou neděli a opatruj se! ☺ ♥

      Vymazat

Výstava v Chotěboři

Výstava Emmy Srncové   Minulý týden jsem měla příležitost navštívit výstavu Emmy Srncové v Knihovně Ignáta Herrmanna v Chotěboři. K vidění b...