****** Co nechceš, aby jiní dělali tobě, nedělej Ty jim.******

Pokud přicházíš na tento svět s vědomím, že jsi milován, a odcházíš se stejným pocitem, vše, co bylo mezi tím, se dá překousnout.

sobota 4. června 2022

Babiččina růžička a pivoňky

Každý rok touto dobou rozkvétá na zahrádce tzv. Babiččina růžička a růžové pivoňky pod ní.
Růžičku jsem kdysi dostala jako odkopek od jedné sousedky. Moc jsem po ní toužila, protože mi připomíná dětství u babičky.
Růžička a pivoňky navečer nádherně voní. Vůně se line až do ložnice. To se potom spí!
Navíc růžička remontuje. Po ostříhání odkvetlých květů, vyžene nová poupata.
Potěšte se se mnou. 





6 komentářů:

  1. Krásné pivoňky, stejně barevné míval na zahradě můj děda a také mu bohatě kvetly. Já je na zahradě nemám, postupem času se vytrácely až nemám nic. Zřejmě nedostatečná péče z mé strany. Hezký víkend 🌼

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, děkuji. ☺ Červené pivoňky kdysi měla u chalupy moje babička.

      Vymazat
  2. Stejné růžičce se u nás doma říká - babiččina. Mamnka ji dostala od sousedky, měla i žlutou, ale tu jsme už neuchovali. I trvalky na venkovské zahrádce nám mohou připomínat naše blízké.Pozdravuji od Jizery.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, děkuji za pozdrav. Většinou si vysazuji kytky, které měla na zahrádce babička.

      Vymazat
  3. Nádherná růže. Pivoňky jsem přivezla kdysi dávno(1975) synovi ze zahrádky mého taťky.Když taťka zemřel, noví majitelé celou nádhernou zahradu zlikvidovali.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, děkuji za pochvalu. Myslím si, že moje zahrádka dopadne stejně, až tu nebudu. To už mě nebude mrzet. Je mi líto, když mi něco zlikvidují teď a ani se nezeptají.

      Vymazat

Výstava v Chotěboři

Výstava Emmy Srncové   Minulý týden jsem měla příležitost navštívit výstavu Emmy Srncové v Knihovně Ignáta Herrmanna v Chotěboři. K vidění b...