****** Co nechceš, aby jiní dělali tobě, nedělej Ty jim.******

Pokud přicházíš na tento svět s vědomím, že jsi milován, a odcházíš se stejným pocitem, vše, co bylo mezi tím, se dá překousnout.

čtvrtek 2. června 2022

Zahrádka 1. června

Včera navečer jsem udělala pár fotek ze zahrádky. Fotila jsem hlavně kvůli "Čumilovi". Byl to opožděný dárek k narozeninám od dcery Nadi.
Dlouho jsem vybírala místo. Chtěla jsem, aby byl dost vidět a také, aby byl z dosahu našeho psa. Mohl by ho používat i jinak než ke koukání.  :))
Pomalu mi zrají i jahůdky. Měla jsem strach z přezimování. Mám je zasazené v tvarovce, která by snadno promrzla. Asi jsem si koupila odolnou odrůdu, která brzy kvetla. Myslím tím na poměry Vysočiny. 
Mám z nich radost.Teď mě jen čeká uhlídat je před kosáky. 
Pěkně kvete nový karafiátek a "stará" trávnička.
 
 Čumil v kapradí u jezírka
 





1 komentář:

Výstava v Chotěboři

Výstava Emmy Srncové   Minulý týden jsem měla příležitost navštívit výstavu Emmy Srncové v Knihovně Ignáta Herrmanna v Chotěboři. K vidění b...