****** Co nechceš, aby jiní dělali tobě, nedělej Ty jim.******

Pokud přicházíš na tento svět s vědomím, že jsi milován, a odcházíš se stejným pocitem, vše, co bylo mezi tím, se dá překousnout.

pondělí 13. června 2022

Další psychotriller


Knihu Nepříliš šťastná rodina jsem přečetla jedním dechem. Děj byl napínavý a já nedokázala přestat číst. Stále jsem čekala, kdy se objeví náznak, kdo vraždil. Bohužel jsem se to dozvěděla až na konci.
V podezření byli tři potomci zavražděných. Přibyli i další podezřelí. Vzájemně podezíral jeden druhého.
Tomu, kdo má rád napětí, mohu knihu doporučit.

Anotace distributora:
Brecken Hill je drahá adresa. Musíte mít hodně peněz, abyste tu mohli bydlet. Tak jako Fred a Sheila Mertonovi. Žádné bohatství vás však neochrání, když vám u dveří zazvoní vrah. Manželé Mertonovi byli brutálně zabiti pár hodin poté, co přivítali na velikonoční nedělní večeři své tři dospělé děti. Ty jejich smrt pochopitelně těžce nesou. Nebo ne? Na každého z nich čeká pohádkové dědictví. Svého náladového otce nesnášeli a netečná matka se jich nikdy nezastala. Na jednoho z nich to bylo možná už příliš. Ale na koho? Je-li váš sourozenec vrah, chtěli byste to nejspíš vědět...
 

 

1 komentář:

  1. O této knize se teď často píše, od její autorky jsem zatím nic nečetla, tak uvidíme. Napětí a krimi mám ráda.

    OdpovědětVymazat

Výstava v Chotěboři

Výstava Emmy Srncové   Minulý týden jsem měla příležitost navštívit výstavu Emmy Srncové v Knihovně Ignáta Herrmanna v Chotěboři. K vidění b...