****** Co nechceš, aby jiní dělali tobě, nedělej Ty jim.******

Pokud přicházíš na tento svět s vědomím, že jsi milován, a odcházíš se stejným pocitem, vše, co bylo mezi tím, se dá překousnout.

sobota 18. června 2022

Zahrádka v týdnu

V týdnu jsem cvakla na zahrádce pár kytiček.  Moc toho nekvete, protože v horku, které panuje, květiny rychle odkvétají a vadnou.
Udělala jsem ty fotky proto, abych se mohla krásou kytek kochat déle.
Asi předloni jsem si koupila dva jahodové stromky, protože mě zaujaly. Nejprve jsem měla jen trochu roští na kmínku. Vloni stromky kvetly. Bohužel květy opadaly. Byla jsem z toho smutná, protože popis sliboval jedlé plody.
Až letos jsem se dočkala. Opět stromky kvetly drobnými bílými kvítky. Po nějakém čase jsem při zalévání přišla na to, že mají stromky plody. Málo (zase dost květů opadalo), ale přece. Tak jen počkat, jestli dozrají.
Pro ilustraci vkládám fotky z internetu, jak stromek asi vypadá a jaké má zralé plody.
Svoje vyfotím, až se zadaří.
 


 Vypadá to slibně. Budu ráda, když pár plodů jen ochutnám.

Kvetou mi karafiátky a i čínské. Pnoucí růžová růže a keřík, který se snad jmenuje koruncovka. Na Google jsem ho nenašla, ale jednou jsem ho někde na fotce viděla.
Pěkně kvete i růžový rozrazil. Kvůli té barvě jsem si ho kdysi koupila. Ještě bych ráda modrý, ale zatím jsem na něj "nekápla".



Děkuji za návštěvu.



1 komentář:

  1. Jarmilo, tak jahodový strom je pro mne naprosto rostlina neznámá. Držím palce, ab ses nějaké té úrody přece jenom dočkala. Zdravím 😉

    OdpovědětVymazat

Výstava v Chotěboři

Výstava Emmy Srncové   Minulý týden jsem měla příležitost navštívit výstavu Emmy Srncové v Knihovně Ignáta Herrmanna v Chotěboři. K vidění b...