****** Co nechceš, aby jiní dělali tobě, nedělej Ty jim.******

Pokud přicházíš na tento svět s vědomím, že jsi milován, a odcházíš se stejným pocitem, vše, co bylo mezi tím, se dá překousnout.

pátek 1. července 2022

Co kvete

Moc mi toho na zahrádce nekvete. Ale něco pro radost přece.
Růže nemám, jen takovou růžovou popínavku, která už odkvetla. Klasické růže nepěstuji, protože pro ně nemám odpovídající místo.
Tak mi radost dělají hlavně trvalky. 

 
Pomalu začíná kvést juka. Letos má jen 4 květní stvoly. Vloni jich měla 9. Jsem ráda i za čtyři.
 
 




8 komentářů:

  1. Jarmilko, krásně ti zahrádka kvete.

    OdpovědětVymazat
  2. Jarmilko, máš krásně barevnou zahrádku. Radost pohledět.

    OdpovědětVymazat
  3. Jarmilko, zahrádku máš pěkně rozkvetlou. I u nás letos juky pokvetou, mám jich docela dost 😉😀

    OdpovědětVymazat
  4. Floxy, denivky, plamének,astilbe, ostrožky, juky...máme hodně podobné zahrádky. Já tedy i nějakou růžičku a hlavně pivoňky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, máš pravdu. Pivoňky mám tři barvy. Růžičky dvě. Na víc nemám místo.

      Vymazat

Výstava v Chotěboři

Výstava Emmy Srncové   Minulý týden jsem měla příležitost navštívit výstavu Emmy Srncové v Knihovně Ignáta Herrmanna v Chotěboři. K vidění b...