****** Co nechceš, aby jiní dělali tobě, nedělej Ty jim.******

Pokud přicházíš na tento svět s vědomím, že jsi milován, a odcházíš se stejným pocitem, vše, co bylo mezi tím, se dá překousnout.

pondělí 23. ledna 2023

Křeče svalů

 
Křeče svalů
 
Lidé, kteří potravou přijímají málo vápníku, hořčíku, draslíku, vitamínu E a vitamínů skupiny B, trpí křečemi svalů nebo mívají svalové záškuby. 
Jako první si v léčbě těchto stavů zajistěte dostatečný přísun vápníku.
Například jej obsahují sezamová semena, mák, sušené fíky, celozrnné obiloviny, dýňová semena.
Hořčík obsahuje kakao, slunečnicová semena, melasa z cukrové třtiny.


Zdroj: Renata Raduševa Herber

4 komentáře:

  1. Jarmilko, zajímavý článek. Občas mívám křeče v lýtkách, dokáží mě probudit. A nebo stačí propnout nohu a je to tady. Užívám pravidelně vitamínové doplňky, zejména magnezium. Jako kdybych těch léků měla málo.
    Měj hezké dny.🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, mám to stejně. Někdy je bolest taková, že sotva chodím. Také už léta užívám magnesium, ale moc to není platné.
      Přeji hezký týden. ☺ ♥

      Vymazat
  2. V poslední době mám celkem klid, ale mívala jsem křeče v lýtkách, také hlavně v noci. Magnezium je prý na křeče nejlepší, doporučují to v lékárně. Měj se hezky, pá 😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, magnézium užívám už dlouho. Začala jsem i pít vodu Magnesia. Někdy to pomůže, někdy ne. Pak musím počkat, až křeč povolí a můžu jí rozchodit. Zkoušela jsem i Francovku a studenou vodu. Bez většího efektu. Nemůžu říct, že by křeče úplně zmizely.
      Přeji pěkný den. ☺

      Vymazat

Výstava v Chotěboři

Výstava Emmy Srncové   Minulý týden jsem měla příležitost navštívit výstavu Emmy Srncové v Knihovně Ignáta Herrmanna v Chotěboři. K vidění b...