****** Co nechceš, aby jiní dělali tobě, nedělej Ty jim.******

Pokud přicházíš na tento svět s vědomím, že jsi milován, a odcházíš se stejným pocitem, vše, co bylo mezi tím, se dá překousnout.

pondělí 16. ledna 2023

Modřiny


 Modřiny
 
Krevní podlitiny potírejte medem, který pomáhá k lepšímu vstřebávání krevní sraženiny.
Modřiny jsou nebezpečné pro lidi, kteří trpí poruchou srážlivosti krve.
Pokud se vám na těle modřiny objevují často, hlásí váš organismus, že máte nedostatek rutinu a vitamínu C.
Na modřiny přikládejte vlažný obklad z nálevu z nati pelyňku pravého. Snižuje bolest a urychluje vstřebávání modřiny.
 

 Zdroj: Renata Raduševa Harber
Foto: internet

4 komentáře:

  1. O tom, že je med zdraví, to jsem věděla, ale že pomáhá i při modřinách, to je pro mne novinka. Takže díky, měj se hezky 😊😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, pro mě také. Vyzkouším to.
      Měj se hezky. ☺

      Vymazat
  2. Jarmilko, med je všelék, osobně ho používám na popáleniny a když se opařím. Funguje stoprocentně. Na modřiny jsem ho ještě nevyzkoušela.
    Měj hezké dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, zkusím to. Jsem samá modřina, jen o něco zlehka zavadím.
      Přeji hezké dny. ☺ ♥

      Vymazat

Výstava v Chotěboři

Výstava Emmy Srncové   Minulý týden jsem měla příležitost navštívit výstavu Emmy Srncové v Knihovně Ignáta Herrmanna v Chotěboři. K vidění b...