****** Co nechceš, aby jiní dělali tobě, nedělej Ty jim.******

Pokud přicházíš na tento svět s vědomím, že jsi milován, a odcházíš se stejným pocitem, vše, co bylo mezi tím, se dá překousnout.

středa 11. ledna 2023

První posel jara

Před pár dny jsem zjistila, že mi kvete čemeřice. Dnes jsem si nezapomněla vzít ven foťáček a tak jsem květ cvakla.
Bílá čemeřice zatím nekvete. Tu mám na jiném místě.


Ještě se chci podělit o obrázky úrody.
Na fíkovníku mi narostlo 20 fíků (foto z listopadu 2022). Bohužel dozrály jen dva největší. A to ještě ne úplně. Chtělo to víc tepla.
Na poli mladí vypěstovali několik melounů. Na prvním jsem si pochutnala v září a na druhém v prosinci.



Děkuji za návštěvu!


6 komentářů:

  1. Jarmilo, meloun v lednu z vlastní zahrádky, to je bomba. Mám je také moc ráda. Měj se hezky, pá 😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lednový dozrával ve skleníku.
      Také se měj hezky, opatruj se! ☺

      Vymazat
  2. Je to divné, protože mně už raší krokusy a sněženky. A to je teprve začátek ledna.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sněženky, narcisky, tulipány, pivoňky - vše vystrkuje lístečky. Příští týden má mrznout, tak se růst zarazí. :-(

      Vymazat
  3. Jarmilko,Ty mi děláš chutě !!!☺☺☺
    Miluji melouny i čerstvé fíky...(a ještě hrozno).To je asi tím,že pocházím z Jižní Moravy ☺
    Přeji Ti nádherné dny bez bolesti ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, i já mám toto ovoce oblíbené. V létě jsem skoro úplně živa na melounech. Hroznové víno, díky dovozům, mohu jíst celý rok. Nejlepší je ale naše.
      Přeji hezké dny. ☺ ♥

      Vymazat

Výstava v Chotěboři

Výstava Emmy Srncové   Minulý týden jsem měla příležitost navštívit výstavu Emmy Srncové v Knihovně Ignáta Herrmanna v Chotěboři. K vidění b...