****** Co nechceš, aby jiní dělali tobě, nedělej Ty jim.******

Pokud přicházíš na tento svět s vědomím, že jsi milován, a odcházíš se stejným pocitem, vše, co bylo mezi tím, se dá překousnout.

pondělí 9. ledna 2023

Krvácení z nosu


Krvácení z nosu

V zimních mrazivých měsících sliznice v nose snadno vyschnou, a zvyšuje se tak možnost krvácení.
Jemně namažte vnitřek nosu trochou vazelíny nebo použijte olejové nosní kapky.
Zvláště po krvácení.
Udržujte nos vlhký.
Pokud je váš nos citlivý na suchý vzduch, k přímému použití použijte přírodní roztok.
Rozpusťte čtvrt čajové lžičky kuchyňské soli ve 200 ml teplé vody.
Kapátkem kápněte 4 kapky do každé dírky.


 
Zdroj: Renata Raduševa Herber
Foto: internet

4 komentáře:

  1. Naštěstí toto mne netrápí, ale mívám v noci vysušená ústa a budím se a musím pít.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také mě krvácení z nosu netrápí. V noci mi vysychá hrdlo jako Tobě. Musím pít a pak mě budí potřeba navštívit onu místnost. Je to začarovaný kruh. :D

      Vymazat
  2. Jeden můj vnuk tím opravdu hodně trpěl před lety.Byl malý a vždy ho to moc vyděsilo.
    Jarmilko,jsem ráda,že jsi se opět vrátila k psaní ☺
    Přeji Ti zdravíčko ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento problém trápil manžela. Byl i na nosním, ale nic nepomohlo.
      Evi, zatím to zkouším. Jakmile mě postihne nechuť, zase se odmlčím.
      Přeji zdravíčko i Tobě. ☺

      Vymazat

Výstava v Chotěboři

Výstava Emmy Srncové   Minulý týden jsem měla příležitost navštívit výstavu Emmy Srncové v Knihovně Ignáta Herrmanna v Chotěboři. K vidění b...