****** Co nechceš, aby jiní dělali tobě, nedělej Ty jim.******

Pokud přicházíš na tento svět s vědomím, že jsi milován, a odcházíš se stejným pocitem, vše, co bylo mezi tím, se dá překousnout.

sobota 7. ledna 2023

Krvácení dásní

 
Krvácení dásní
 
Zajistěte si dostatečný přísun vitamínu C v jídelníčku.
Vyplachujte ústarozpuštěným vitamínem C. 
Natrhejte si lístky jitrocele kopinatého a 3x denně je alespoň3 minuty žvýkejte a pak vyplivněte.
Několikrát denně vyplachujte ústa odvarem z dubové kůry.


Zdroj: Renata Raduševa Herber
Foto: internet
 
 

5 komentářů:

  1. Díky za tipy, určitě se mnohým z nás občas hodí, pá 😊

    OdpovědětVymazat
  2. Mně pomáhal šalvějový výluh. Zdravím v novém roce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě nepomáhalo vůbec nic. Teď nemám skoro žádné zuby, tak je klid. :D

      Vymazat
  3. Zdravím. Také používám šalvěj, kdysi jsem si ji i pěstovala na zahradě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šalvěj jsem používala na bolavý jazyk, koupala jsem ho v odvaru. Teď zkouším, jestli mi pomůže proti pocení. Tolik jsem se v životě nepotila, jako nyní. Je to protivné, když se musím 2-3x za noc převlékat.

      Vymazat

Výstava v Chotěboři

Výstava Emmy Srncové   Minulý týden jsem měla příležitost navštívit výstavu Emmy Srncové v Knihovně Ignáta Herrmanna v Chotěboři. K vidění b...