****** Co nechceš, aby jiní dělali tobě, nedělej Ty jim.******

Pokud přicházíš na tento svět s vědomím, že jsi milován, a odcházíš se stejným pocitem, vše, co bylo mezi tím, se dá překousnout.

pondělí 13. února 2023

Nachlazení a bylinné čaje


Nachlazení a bylinné čaje

Květ černého bezu a lípy obecné podporuje pocení.
Stejným dílem smíchejte byliny a 2 čajové lžičky směsi přelijte 200 ml vroucí vody, 10 minut vyluhujte a sceďte. Pijte 3x denně.
Přelijte 1 polévkovou lžíci rozdrcených šípkových plodů 0,5 l vroucí vody, 10 minut vyluhujte a sceďte. Pijete po šálku 3x denně horké, jak snesete. 


Zdroj: Renata Raduševa Herber
Foto: internet

4 komentáře:

  1. Jarmilko, dobrých rad není nikdy dost.
    Já si oblíbila bylinné čaje od Teekannee a nedám na ně dopustit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdy si vařím bylinkové čaje, ale většinou piju černý čaj s citronem.

      Vymazat
  2. Já si nějaké bylinky nasuším a pak stejně sáhnu po čaji z obchodu. Prostě lenost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, dělám to stejně. Něco jsem si nasušila, když jsem kdysi pěstovala bylinky. Teď už jsem rezignovala. :-(

      Vymazat

Výstava v Chotěboři

Výstava Emmy Srncové   Minulý týden jsem měla příležitost navštívit výstavu Emmy Srncové v Knihovně Ignáta Herrmanna v Chotěboři. K vidění b...