****** Co nechceš, aby jiní dělali tobě, nedělej Ty jim.******

Pokud přicházíš na tento svět s vědomím, že jsi milován, a odcházíš se stejným pocitem, vše, co bylo mezi tím, se dá překousnout.

pondělí 10. dubna 2023

Imunita a jídelníček


Imunita a jídelníček
 
Vylučte z jídelníčku sladkosti, koláče, cukr, med. Vysoký příjem cukrů zabraňuje imunitnímu systému pracovat naplno a zahleňuje organismus. 
Omezte příjem tuků. 
Jezte jenom lehce stravitelnou stravu, ať zbytečně nezatěžujete tělo.
Nejvhodnější jsou krátce povařená zelenina, těstoviny nebo rýže.
Výborné jsou i zahuštěné zeleninové polévky.
Osvěžující jsou i vařená jablka nebo hrušky se skořicí, které snižují teplotu.

 
Zdroj: Renata Raduševa Herber
Obrázek: internet

2 komentáře:

  1. Jarmilko, dobré rady. Nevěděla jsem, že vychlazené kompoty z jablek a hrušek se skořicí snižují teplotu. Měj se hezky a buď zdráva. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Také mě to překvapilo. Naštěstí to nepotřebuji, protože když mám 37°C, tak jsem na umření.
    Měj se hezky a opatruj se! ☺

    OdpovědětVymazat

Výstava v Chotěboři

Výstava Emmy Srncové   Minulý týden jsem měla příležitost navštívit výstavu Emmy Srncové v Knihovně Ignáta Herrmanna v Chotěboři. K vidění b...