****** Co nechceš, aby jiní dělali tobě, nedělej Ty jim.******

Pokud přicházíš na tento svět s vědomím, že jsi milován, a odcházíš se stejným pocitem, vše, co bylo mezi tím, se dá překousnout.

sobota 19. října 2024

Rozkvetla Pouštní růže

Pouštní růže - Adenium obesum

Tuto květinu mám už několik let. K její koupi mě nalákaly nádherné květy této zvláštní rostliny, která patří mezi sukulenty.
Jenže mě se nedařilo přivést květinu ke kvetení. Vloni jsem nad ní "zlomila hůl". Nechala jsem jí osudu a občas jí jen zalévala.
Na jaře sice shodila pár listů, ale i nasadila na květ. Nyní má na jednom vrcholu 5 květů.




Mám z adenia velkou radost. Jen nevím, kterým trikem jsem jí přiměla ke kvetení.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Rozkvetla Pouštní růže

Pouštní růže - Adenium obesum Tuto květinu mám už několik let. K její koupi mě nalákaly nádherné květy této zvláštní rostliny, která patří m...