****** Co nechceš, aby jiní dělali tobě, nedělej Ty jim.******

Pokud přicházíš na tento svět s vědomím, že jsi milován, a odcházíš se stejným pocitem, vše, co bylo mezi tím, se dá překousnout.

čtvrtek 14. března 2024

Výstava v Chotěboři

Výstava Emmy Srncové
 

Minulý týden jsem měla příležitost navštívit výstavu Emmy Srncové v Knihovně Ignáta Herrmanna v Chotěboři.
K vidění bylo několik obrazů a litografií plných rozesmátých lidiček, květin, zvířat a snových výjevů.
Mám tvorbu Emmy Srncové velmi ráda, tak byla návštěva výstavy pohlazením po duši. 
Pokud budete mít příležitost a máme Emmu Srncovou rádi, doporučuji její výstavu navštívit, až bude někde poblíž vašeho bydliště.

Zdroj gifu: Shutterstock
Plakát: Knihovna I.Herrmanna

 

 


9 komentářů:

  1. Jarmilko, mám také obrázky Emmy Srncové moc ráda. V práci jsme měli kolegyni a když odcházela do důchodu, přála si obrázek od Emmy Srncové. Měli jsme vybrané peníze a já se tehdy telefonicky domluvila s její dcerou Bárou a jela do Krče, kde obě bydlí. Ocitla jsem se v ráji a neodvážela jen jeden obrázek, ale rovnou tři.
    Měj hezké dny. 🍀

    OdpovědětVymazat
  2. Alenko, nedivím se, že nezůstalo u jednoho obrazu. Také bych neodolala.
    Přeji hezké dny s jarním počasím. ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Jarmilko, tvorbu Emy Srncové mám ráda, kochám se knížkou, kterou jsem si koupila a ta je plná její tvorby. Synovy a snaše jsem koupila obrázek. Měj pohodové dny. ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Knížka musí být krásná.
      Přeji Ti krásné dny. ♥

      Vymazat
    2. Jarmilko,zapomněla jsem se podepsat, anonym jsem já Fukcarinka 🍀

      Vymazat
    3. Marti, zdravím. Jsem ráda, že jsi nakoukla. ♥

      Vymazat
  4. Jarmilko, dlouho jsem tu nebyla, přijmi prosím opožděnou gratulaci k Tvým narozeninám. Obrázky Emy Srncové mám ráda, mám knihu plnou jejích krásných kreseb. Přeju krásné jarní dny. Zdenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni, moc děkuji za milé přání. Nebyla jsem od Vánoc doma (u dcery), tak jsem narozeniny zazdila.Měj se moc hezky. ☺ ♥

      Vymazat
  5. Tetkapernikarka
    Jarmilko, moc pozdravuji 😊
    Výstava musela být parádní 👍
    Měj se pěkně, pohodově a zdravě 🍀😊
    Alena

    OdpovědětVymazat

Výstava v Chotěboři

Výstava Emmy Srncové   Minulý týden jsem měla příležitost navštívit výstavu Emmy Srncové v Knihovně Ignáta Herrmanna v Chotěboři. K vidění b...