****** Co nechceš, aby jiní dělali tobě, nedělej Ty jim.******

Pokud přicházíš na tento svět s vědomím, že jsi milován, a odcházíš se stejným pocitem, vše, co bylo mezi tím, se dá překousnout.

středa 20. ledna 2021

Velká radost

Včera jsem se stala už popáté hrdou prababičkou.
Vnučce se narodila holčička. Dostala jméno Olívie a po pradědečkovi (ten vloni náhle zemřel) druhé jméno Jaroslava.
Obě jsou v pořádku a už se těší domů.
Mám z nich ze všech radost, jen je mi líto, že se toho manžel nedožil. Měl děti rád.
 

 


22 komentářů:

  1. Jarmilko, gratuluji. Je to velká radost v této podivné době. Ať se děťátku na světě líbí a ať tu radost dělá celé rodině i nadále. Ty se také opatruj. Hela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, moc děkuji za přání.
      Sedím doma a léčím průdušky. Tak malou asi nějakou chvilku neuvidím.
      Ty se měj hezky a také se opatruj. ♥

      Vymazat
  2. Jarmilko, gratuluju k miminku, ať je zdravé a dělá vám všem jenom radost :-) Měj se krásně a buď zdravá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Libby, moc děkuji za gratulaci a přání.
      Ty se také opatruj! ♥

      Vymazat
  3. Jarmilko, obrovská gratulace k narození malé princezny. Ať je zdravá, šťastná, spokojena a dělá Vám všem jen a jen radost. 💓👍🍀
    Měj se báječně a opatruj se. A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, i Tobě moc děkuji za gratulaci a přání.
      Opatruj se! ♥

      Vymazat
  4. Jarmilko, gratuluji k narození pravnučky a přeji jí i vám všem hodně zdraví, štěstí a spokojenosti. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, děkuji moc za gratulaci a přání. ☺
      Opatruj se! ♥

      Vymazat
  5. Moje velká gratulace k narození pravnučky.Nám se narodil pravnouček před svátky.Takový malikatý Ježíšek...Taky jsem ho ještě neviděla.
    Přeji brzké uzdravení ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, děkuji a gratuluji k pravnoučkovi. ☺
      Děkuji za přání. ♥ Nějak se mě ten bacil drží. :-(

      Vymazat
  6. Jarmilko, to je nádherná zpráva, moc gratuluju. Malé Olivii Jarunce přeju do života hlavně zdraví ,štěstí,ať má celý život kolem sebe milující rodinu. Moc se mi líbí, že dostala i jméno po pradědečkovi, to je hezké. Jarmilko, tak ráda bych to s tebou oslavila, snad bude časem líp a povede se nám to. Měj se krásně, opatruj se, vzpomínám. Věrka S.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko, moc děkuji za gratulaci a přání. ☺ Vše vnučce vyřídím.
      Míša se rozhodla spontáně, že dá dcerce druhé jméno po pradědečkovi.
      Bohužel, teď nemohu nic oslavovat, ani se na pravnučku podívat. Jsem nemocná a v rodině dcery mají covid (vnučka bydlí s nimi v jednom domě). Musíme to odložit na později.
      Také moc vzpomínám. I Ty se opatruj! ♥ Pozdravuj doma.

      Vymazat
  7. Jarmilko, velká gratulace. Přeji Tobě a všem kolem Tebe zdraví a pohodu.☺

    OdpovědětVymazat
  8. Blahoželám!!! Nech sa dievčatku len v dobrom zdraví vždy darí!!! Samozrejme to prajem aj vám všetkým ostatným! 🌞🎂🍷

    OdpovědětVymazat
  9. Jarmilko, přišla jsem se k tobě podívat v pravý čas. Mohu říct, že jen tiše závidím. Já se na pravnoučátka moc těším a doufám, že se dočkám. Zatím to nic moc nikde nevypadá, ale spíš sázím na vnuky, vnučky se do ničeho zatím nehrnou. Tak ať roste vnoučátko ve zdraví do krásy!

    OdpovědětVymazat
  10. Jarmilko moc a moc gratuluji k pravnoučátkům.Hlavně atjste všichni v pohodě.

    OdpovědětVymazat
  11. Jarmilko, až nyní jsem se dostala k této radostné zprávě. Moc gratuluji s přeji všem plně zdraví. Kdy se narodila Olivie si budu určitě pamatovat, protože na Doubravku jsem se narodila i já.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, moc děkuji za přání. ☺
      To je náhoda, že se narodila ve stejný den. Ten den má ještě další význam.

      Vymazat

Výstava v Chotěboři

Výstava Emmy Srncové   Minulý týden jsem měla příležitost navštívit výstavu Emmy Srncové v Knihovně Ignáta Herrmanna v Chotěboři. K vidění b...