****** Co nechceš, aby jiní dělali tobě, nedělej Ty jim.******

Pokud přicházíš na tento svět s vědomím, že jsi milován, a odcházíš se stejným pocitem, vše, co bylo mezi tím, se dá překousnout.

úterý 23. března 2021

Omluva

Všechny vás moc zdravím!
Chci se omluvit, že na vaše komentáře nereaguji. Byla jsem delší dobu zdravotně indisponovaná, pak i v nemocnici. Už jsem sice doma, ale jsem slabá jak 3x vyvařený čaj. Nemám sílu zabývat se blogem.
Všechny komentáře jsem četla, jsou velmi milé. Moc za ně děkuji.
Články o bylinkách byly přednastavené, o ně nepřijdete, ale to je vše.
Na jednu stranu jsem ráda, že úplné jaro ještě nepřišlo. Táhlo by mě to ven. Těžko bych to ale zvládla.
Tak se tu všeci mějte krásně a opatrujte se! ♠ ☼ ♥
Jarmila
 

 xxxxxxxxxxx
 

8 komentářů:

  1. Jarmilko, hlavně ať jsi brzo v pořádku. Zdraví máme jenom jedno, musíme si ho chránit. Zahrádky nám neutečou. Měj se fajn. zdravím ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
  2. Jarmilko, hlavně nikam nespěchej a kurýruj se. Chce to čas, aby ses dostala znovu do formy.
    Moje kamarádka to nazývá "jen tak lehce vyklusávat". Držím palce a přeju ti brzké uzdravení.
    Opatruj se
    🍀🍀🍀🍀

    OdpovědětVymazat
  3. Jarmilko, to je mi líto, ale věřím, že zase bude dobře. Jaro je tady i když to tak zatím nevypadá. Doma se marodí líp. Také držím palce a myslím na tebe.

    OdpovědětVymazat
  4. Jarmilko, přeji bezké zotavení. ☺ ♥ ☺

    OdpovědětVymazat
  5. Jarmilko, uzdravuj se, snad už přijde i to opravdové jaro a bude ti líp.

    OdpovědětVymazat
  6. Jarmilko, též přeji brzké uzdravení,jaro už přichází, tak věřím, že ti sluníčko dodá sílu.

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Jarmilko, hlavně ti přeji brzké zotavení,ať jsi co nejdříve fit ! Hezky jsem se ale i nasmála při čtení tvého příspěvku,omlouvám se...ale to přirovnání..."jsem slabá jak 3x vyvařený čaj, mě fakt rozesmálo :-))
    Opatruj se ! Alena

    OdpovědětVymazat
  8. Jarmilko, tak tato zpráva mi unikla. Přeji ti, aby ses co nejdříve zotavila. Z blogy si nedělej starosti, hlavně ať je ti lépe.

    OdpovědětVymazat

Výstava v Chotěboři

Výstava Emmy Srncové   Minulý týden jsem měla příležitost navštívit výstavu Emmy Srncové v Knihovně Ignáta Herrmanna v Chotěboři. K vidění b...