****** Co nechceš, aby jiní dělali tobě, nedělej Ty jim.******

Pokud přicházíš na tento svět s vědomím, že jsi milován, a odcházíš se stejným pocitem, vše, co bylo mezi tím, se dá překousnout.

pátek 22. října 2021

Barvy podzimu

Na zahrádce mi už nic nekvete, jen červená podzimní astra. Spíš odkvétá, proto tu není její fotka.
Krásně se mi vybarvila oranžová azalka, která má barvu listů nádhernou a skoro stejnou jako květy.
 


Moc hezky se vybarvilo i psí víno. Škoda jen, že vítr odnáší listy pryč.

 
Na jiném místě mají listy barvu červenou, ale už jsou hodně opadané.
Na procházce jsem obdivoval vybarvené břízy, javory, jak v obci, tak na stráních Železných hor.
Mám podzim ráda pro jeho barvy. A když jsou slunečné dny.





5 komentářů:

  1. Jarmilko, krásně se ti zahrada vybarvuje. 👍👍 Pro mně je podzim tím nejméně oblíbeným ročním obdobím, i když ty jeho barvy mně s ním usmiřují. Je to pro to, že na podzim musím zlikvidovat spoustu kytek, které mám v truhlících. Letos toho bude méně, včera zaúřadovala vichřice a o část mé květeny se postarala. Včetně velikých terakotových květináčů, které spadly ze zídky, Za ty roky poprvé. Takže pro ně premiéra a současně o derniéra.
    Měj hezké dny. 🍁🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, je škoda, že Ti vichr poškodil květiny a květináče, ale budeš mít míň práce. Obdivovala jsem Tvojí "velkovýrobnu" řízků muškátů. Neměla bych na to nervy.
      Podzim mám ráda jen kvůli barvám, jinak mi leze na nervy. Doslova. Když prší a je pod mrakem, padá na mě všechno. Je brzo tma a ráno se dlouho rozednívá. Nemám pak vůbec žádnou energii.
      Zatím si užívám sluníčka na zahrádce. Potřebovala jsem uklidit, dosypat substrát a pod.
      Přeji krásné dny. ☺ ♥ ♣

      Vymazat
  2. Jarmilko, slunečný a barevný podzim ano, ale plískanice to fakt ne 😉😊

    OdpovědětVymazat
  3. Jarmilko, moc hezké fotografie podzimní přírody měj pohodové dny prožité v přiměřeném zdraví 🍀

    OdpovědětVymazat
  4. Když já podzim nemám ráda,ale barvy máš na zahrádce i teď.
    Přeji ti klidnou neděli ☺

    OdpovědětVymazat

Výstava v Chotěboři

Výstava Emmy Srncové   Minulý týden jsem měla příležitost navštívit výstavu Emmy Srncové v Knihovně Ignáta Herrmanna v Chotěboři. K vidění b...