****** Co nechceš, aby jiní dělali tobě, nedělej Ty jim.******

Pokud přicházíš na tento svět s vědomím, že jsi milován, a odcházíš se stejným pocitem, vše, co bylo mezi tím, se dá překousnout.

úterý 19. října 2021

Karel Gott - Má cesta za štěstím

Před nedávnem jsem si koupila knihu pana Karla Gotta - Má cesta za štěstím.
Kniha má skoro 700 stránek a váží cca 3 kg. Rozhodně se nedá číst vleže před spaním.
Kniha je zpěvákovou autobiografií. Je doprovázena spoustou fotografií, které nebyly nikde publikovány. Jsou převážně soukromé.
Autor líčí svojí cestu životem od narození do konce života. Některé kapitoly věnuje svým čtyřem dcerám, ale i přátelům, kapele atd.
Některé skutečnosti jsou všeobecně známé z tisku, ale přesto byly momenty, které mě překvapily. Nikdy bych neřekla, že pan Gott v mládí jezdil trempovat. Byl vždy svátečně a vkusně oblečený, nedovedla jsem si ho představit s "usárnou".
Kniha se mi četla pěkně. Vyprávění je poutavé.
Pokud máte rádi autobiografie, mohu knihu vřele doporučit. 





♣♣♣

8 komentářů:

  1. V neděli jsme byli s manželem v kině na filmu Karel. Odcházela jsem s kapesnikem v ruce. Ve filmu byly záběry i z Karlova posledního koncertu v Brně a my na něm tenkrát s manželem byli. Seděli jsme v 7.řadě, tak se mi vše vybavilo......Jarmilko, rozepsala jsem se o filmu a Ty uvádiš knihu, ale mě právě teď napadlo, že si ji budu přát v prosinci k narozeninám. Měj se moc hezky:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, na film si musím počkat, až ho budou hrát v Chotěboři. Jsem na něj hodně zvědavá.
      Konec knihy jsem obrečela.
      Karel Gott byl vyjímečná osobnost. Nejsem jeho skalní fanynka, ale vždy jsem si ho vážila. Dokázal toho za svůj život hodně. Byl perfekcionista. Na jeho písničkách je to vidět. Některé mám obzvlášť ráda.
      Přeji Ti, aby Tě Ježíšek vyslyšel a knížku nadělil.
      Měj se moc fajn. ☺ ♥

      Vymazat
  2. Jarmilko, já si o knihu letos napíšu Ježíškovi. Už jsem na ní v knihkupectví koukala.
    Na film bych neměla sílu jít. Čím jsem starší, tím víc mně vše dojímá. Pro mně by to bylo slzavé údolí.
    Měj hezké dny. 🍀🍁

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, přeji Ti, aby Ti knihu Ježíšek přinesl. Je to zajímavé a hezké čtení. Horší je konec, když se blížila smrt. To jsem obrečela.
      Na filmu budu určitě brečet. Mám to jako Ty. Se stářím jsem náchylnější k pláči. Zvlášť po smrti manžela. Už se na některé filmy nemůžu dívat, ač je mám ráda.
      Raději "řádím" na zahrádce, ta mi dělá radost.
      Alenko, měj se hezky a užívej posledních teplých dnů. ☺ ♥

      Vymazat
  3. Milá Jarmilko!
    Taky jsem si knihu koupila už v předprodeji a přišla 15.7. Je těžká, ale krásná. Ovšem už se dělal dotisk a jde rychle na odbyt. Proto doporučuji neváhat s nákupem, protože v prosinci už by nemusela být v nabídce. Mistraa karla Gotta jsem znala osobně ještě z doby, kdy on začínal zpívaat u K. Krautgartnera v kavárně Vltava a já jezdila jako 15 letá do Prahy na prázdniny. Do kina jít nemohu, nevydžím na křeslech našeho kina tak dlouho sedět.Koupím si to na DVD. Přeji hezké dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dnes jsem se dozvěděla, že na film Karel půjdu za týden. Moc se těším.
      Pamatuji si kavárnu Vltava dobře. Podnik mého otce tam míval vánoční besídky. Bohužel na večerní program jsem byla ještě malá. Když jsem byla plnoletá, tak už tam kavárna nebyla, ale Čs. aerolinie.
      Přeji Ti hezké a bezbolestné dny.

      Vymazat
  4. Já bych se také ráda podívala, ale bohužel, stále mi to "nechodí" a teď navíc ta zkomená ruka, tak ani neslezu z těch našich 63 schodů, nemám se čím držet.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Libuško, přeji Ti brzké uzdravení ruky. Opatruj se! ☺ ♥

      Vymazat

Výstava v Chotěboři

Výstava Emmy Srncové   Minulý týden jsem měla příležitost navštívit výstavu Emmy Srncové v Knihovně Ignáta Herrmanna v Chotěboři. K vidění b...