****** Co nechceš, aby jiní dělali tobě, nedělej Ty jim.******

Pokud přicházíš na tento svět s vědomím, že jsi milován, a odcházíš se stejným pocitem, vše, co bylo mezi tím, se dá překousnout.

středa 24. srpna 2022

Jahodový stromek - úroda

V těchto dnech dozrávají v další vlně plody jahodového stromku. Už se těším, až je zbaštím.
Vyfotila jsem stromek a semena, která jsou uvnitř červených bobulek.
 

 



 

6 komentářů:

  1. Stromek sám o sobě vypadá dekorativně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, je na něj hezký pohled na jaře při kvetení a nyní s dozrávajícímu plody.

      Vymazat
  2. Jahodový stromek? Tak to vůbec neznám.....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, také jsem ho neznala. Narazila jsem na něj v nabídce nějakého zahradnictví. Už ale nevím kterého. Plody jsou moc dobré.

      Vymazat
  3. To vůbec neznám,ale ze školy jsem již příliš dlouho a za tu dobu přibylo květin, keřů a všeho. Vypadá moc dobře a chutná po jahůdkách?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem stromek neznala. Narazila jsem na něj v inzerátu nějakého zahradnictví. Pár let trvalo, než jeden začal rodit. Oba kvetly, ale plody byly jen na jednom.
      Chuť plodů opravdu připomíná jahůdky.

      Vymazat

Výstava v Chotěboři

Výstava Emmy Srncové   Minulý týden jsem měla příležitost navštívit výstavu Emmy Srncové v Knihovně Ignáta Herrmanna v Chotěboři. K vidění b...