****** Co nechceš, aby jiní dělali tobě, nedělej Ty jim.******

Pokud přicházíš na tento svět s vědomím, že jsi milován, a odcházíš se stejným pocitem, vše, co bylo mezi tím, se dá překousnout.

úterý 16. srpna 2022

Jahodový stromek

Konečně jsem se dočkala!
V polovině června jsem fotila zelené plody jahodového stromku.  https://jarmilablogspot.blogspot.com/2022/06/zahradka-v-tydnu.html
Do minulého týdne jsem čekala, až začnou plody dozrávat. Pomalu se začaly červenat, ale ještě nejsou zralé.
Jsem moc zvědavá, jak budou chutnat. Snad nebudou kyselé.
Na větvičkách nejsou hrozny plodů, ale pro ilustraci a potěšení stačí.


♣♣♣
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Výstava v Chotěboři

Výstava Emmy Srncové   Minulý týden jsem měla příležitost navštívit výstavu Emmy Srncové v Knihovně Ignáta Herrmanna v Chotěboři. K vidění b...